.financity-logo { display: none; } .single footer, .single .financity-blog-title-wrap{ display:none !important; } tribe-bar-date-filter table { width: 100%; text-align: left; margin-bottom: 10px; } table tr td { padding: 0px;} /* div.gdlr-core-column-20 { position: fixed; right: 0; }*/ .wpcf7-form-control { background-color: #FFFFFF; } ..gdlr-core-page-builder-body { background-color: #FFFFFF; } body .gdlr-core-blog-full .gdlr-core-excerpt-read-more { display: none; }

augustus 2020 7

Grote toestroom van skicursisten

Ruud Kalsbeek, Natascha van Wijngaarden en Wilnma Brasser, ons operationele management team, dat samen alle uitvoeringsprocessen van Wolfskamer Wintersport aanstuurt heeft de zaakjes weer goed voor elkaar. We werken al weer een paar jaar in deze opstelling en dat vertaalt zich onder andere ook in klanttevredenheid. We zijn blij verrast dat in Corona tijd en tijdens een hittegolf zo veel (nieuwe) leden zich melden voor het voorskieën, om hun niveau te bepalen en in te kunnen schrijven voor de skiklassen.

Onze klassen stromen vol en dan hebben we nog niet eens de Open Dagen gehad, begin september. Kennelijk heeft de uitnodiging in de Social Media om je aan te melden, tijdens de vakantie, voor het zogenaamde voorskiën  goed gewerkt.

Een van de voordelen van bijtijds inschrijven is dat er dan nog enige ruimte is om te schuiven tussen lesmomenten gedurende de week. Met name gezinnen met meerdere kinderen, vaak van verschillend cursusniveau, hebben er belang bij dat hun kinderen ongeveer gelijktijdig les krijgen in hun respectievelijke klassen.

Een belletje ( op woensdag) of een mailtje is voldoende om zo’n voorski afspraak te maken

DSC09264lowres